Učíte, ale chybí vám formální vzdělání? Nejde vám jen o "papír", ale chcete skutečně rozvíjet své profesní schopnosti? Přihlaste se do našeho Doplňkového pedagogického studia postaveného na kompetenčním učení.
Celým názvem “Kompetenční studium pedagogiky pro učitele druhého stupně ZŠ a učitele SŠ - kombinované”, u kterého v současné době čekáme na vyjádření akreditační komise MŠMT.
Nabízí možnost získat pedagogickou kvalifikaci. V souladu s příslušným Standardem studia pedagogiky jsme připravili vzdělávací program postavený na předávaných kompetencích.
Náš vzdělávací program nabízí výuku toho, co to kompetence jsou a jak s nimi v pedagogické praxi pracovat.
Program má stanovené cíle pro rozvoj jednotlivých složek - znalostní, dovednostní a postojové. Na vlastní kůži tak můžete prožít rozvoj svých pedagogických kompetencí.
Program je akreditován ve spolupráci s Pedagogickou fakultou Západočeské univerzity v Plzni. Díky této spolupráci bude zajištěna komplementarita výukových materiálů s úrovní navazujících učitelských programů realizovaných ZCU FPE.
Metodická podpora zároveň podpoří implementaci Kompetenčního rámce absolventů učitelství. Spolupráce nám pomůže s nastavením kontroly kvality vzdělávacího programu a jeho srovnání s obdobnými typy vzdělávání pedagogů.
Ve spolupráci s Asociací neformálního vzdělávání vám nabídneme možnost proniknout do tajů kompetenčního vzdělávání, stanovování cílů dle upravené Bloomovy taxonomie a získat nový pohled na tvorbu učebních obsahů.
Už za jeden školní rok můžete získat pedagogickou kvalifikaci. Ano, bude to intenzivní. Celkem 100 hodin vzdělávání naživo, 50 hodin online a k tomu 150 hodin reflektované praxe. Počítejte s jedním pracovním dnem v týdnu po celý školní rok.
Program stavíme tak, abyste co nejvíce využili to, co už děláte. Obsah, přípravy i další úkoly tvoříme na základě vaší vlastní pedagogické zkušenosti. Snažíme se, aby pro vás byl program co nejvíce přínosný a prakticky využitelný už během jeho průběhu.
VYBAVÍME VÁS PROFESNÍMI KOMPETENCEMI. Na základě absolvovaného studia získáte kompetence korespondující s Kompetenčním rámcem absolventa.
BUDETE SE UČIT OD PROFESIONÁLŮ. Budete mít příležitost sdílet zkušenosti a získávat inspiraci od kvalitních lektorů. Ve studiu vás budou podporovat zkušení mentoři a provázející učitelé. Pomohou vám propojit praxi s teorií a získat kvalitní know-how.
ZAŽIJETE SMYSLUPLNOU PRAXI. Zažijete intenzivní a různorodou praxi, která vám umožní reflektovat a rozvíjet vaše pedagogické schopnosti. Budete mít možnost pracovat na různých školách, což vám poskytne široký obraz o výuce a školním prostředí.
ZÍSKÁTE KVALIFIKACI. Získáte odbornou kvalifikaci UČITEL/KA všeobecně-vzdělávacího nebo odborného předmětu, který odpovídá charakteru předcházejícího studia.
Obor studia musí odpovídat některému z předmětu ZŠ/SŠ. V rámci Kompetenčního DPS umožňujeme získat aprobaci v těchto oblastech: matematika | český jazyk | cizí jazyk | svět v souvislostech humanitní | svět v souvislostech přírodovědný
Místo konání: Praha Holešovice
Cena: 55 000,-
Storno poplatky:
E-learning bude probíhat na platformě Google Classroom.
Časová náročnost:
Na vzdělávání je potřeba si vyhradit dostatek času, odhadujeme zhruba jeden den v týdnu po celý školní rok 2024/2025.
Online výuka, mentorské schůzky, reflektivní semináře budou probíhat zpravidla každý čtvrtek (pokud nebude určeno jinak). Doporučujeme si na čtvrtek dopoledne i odpoledne rezervovat čas a neplánovat si žádné jiné aktivity. Dle možností si domluvte ve své škole výuku na jiné dny a čtvrtky si vyhraďte pro samostudium, plnění úkolů případně online schůzky.
Součástí přihlášky je fotka/scan vysokoškolského diplomu a také motivační dopis, ve kterém nám odpovíte na následující otázky:
Deadline pro podání přihlášek je 15. 10. 2024.
V současné chvíli stále probíhá akreditační řízení. Aktuálně doplňujeme požadavky akreditační komise. MŠMT nám fandí a píše o našem programu: "Celkově oceňujeme důsledné napojení programu na Kompetenční rámec absolventa a absolventky učitelství a silně kompetenční pojetí celého programu."
Současně řešíme administrativní nedopatření, jehož nápravu intenzivně řešíme. Z tohoto důvodu předpokládáme posunutí začátku programu na podzim 2024, s reálnou ambicí dokončit program před začátkem školního roku 25/26.